Welkom op het forum van Naoberschap Lievingerveld

Lees hier een korte introductie van het forum en hoe je kunt registreren.
Webmaster
Site Admin
Huisnummer:
Beroep:
Expertise(s):

Welkom op het forum van Naoberschap Lievingerveld

Bericht door Webmaster »

Dit forum is de plek voor alle Lievingervelders om met elkaar in contact te komen. Stel je voor, deel je plannen, roep om hulp, breng goede ideeën ten tafel, start een collectief idee, enz. Door bij registratie te vragen om een kavel/huisnummer weet je snel je buren te vinden. Daarnaast kan het bestuur van de Beheersvereniging, Naoberschap Lievingerveld en de Werkgroepen hier snel en makkelijk hun voortgang, plannen of ideeën kwijt.

Registreren op het forum
Registratie het forum kan alleen als je een optie hebt op een kavel op Lievingerveld en het kavelnummer weet. Na registratie op het forum wordt geverifieerd of je inschrijving klopt. Pas daarna wordt je account op het forum geactiveerd. Dit omdat het forum informatie bevat welke alleen inzichtelijk is voor optiehouders. Wij proberen de controle en activatie zo snel mogelijk te doen. Je ontvangt een mail zodra jouw account is geactiveerd.

Om je te registreren op het forum klik je rechtsboven op het poppetje met de +: Afbeelding

Na acceptatie van de voorwaarden kom je op een pagina waar je zelf een gebruikersnaam (naam waarmee je zichtbaar bent op het forum) en wachtwoord kiest. Vul daarnaast jouw kavelnummer in:

Afbeelding

Je ontvangt daarna een mail waarin staat dat je account moet worden geverifieerd. Als jouw account is geverifieerd ontvang je een mail dat je toegang hebt tot het forum.

Mocht je vragen hebben, klik dan rechts onderaan de pagina op de envelop en stuur mij een bericht

Ik wens iedereen veel plezier op dit forum!

Stuur na je registratie een mail naar: webmaster@lievingerveld.nl. Ik krijg helaas veel fake aanmeldingen en het is zeer lastig om de juiste te herkennen.

Met vriendelijke groet,
Webmaster Lievingerveld